دانش‌آموزان در سراسر کشور سال تحصیلی ۱۴۰2-۱۴۰3 را شروع کردند اما در این میان کودکان و نوجوانان مستعد و کوشایی از خرید مایحتاج تحصیلی‌شان محروم بودند. به مناسبت بازگشایی مدارس با برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد لبخند امید روی لب‌های این دانش‌آموزان با استعداد اما کم برخوردار تحت حمایت شرکت کیمیاپرور، تعداد 30 بسته‌ی لوازم تحریر  از محل بودجه مسئولیت اجتماعی شرکت کیمیاپرور تهیه و میان دانش آموزان مورد حمایت شرکت کیمیا پرور توزیع شد. این بسته‌ها شامل کوله پشتی، دفتر،خودکار، مداد، تراش، پاک کن و مداد رنگی، کفش ، لباس، مواد غذایی و ویتامین و دیگر ملزومات است که طبق پایه تحصیلی و نیاز هر دانش آموز از دبستان تا متوسطه دوم خریداری، بسته بندی و توزیع شد.

از آنجاییکه تحصیل، برای هر دانش‌آموز، یک فرصت بزرگ است و ما باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا همه دانش‌آموزان به صورت برابر از این فرصت بهره مند شوند، شرکت کیمیا پرور هر ساله در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود گام برداشته است و پس از شناسایی دانش آموزان نیازمند با همکاری خیریه نسیم احسان بسته‌های لوازم التحریر با کیفیت را برای آنها آماده و توزیع میکند.

شایان ذکر است که شرکت کیمیا پرور کمک به دانش آموزان نیازمند را به اول مهر ماه معطوف نساخته و در طول سال تحصیلی نیز این امر را انجام می‌دهد.

 

لوازم التحریر

هدف مدیران شرکت کیمیا پرور از ارائه‌ی بسته‌های اهدایی باکیفیت، ایجاد انگیزه، شور و اشتیاق در دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل و رسیدن به آینده‌ای روشن است این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت تا تمامی دانش‌آموزان نیازمند شهر تبریز به امکانات آموزشی لازم دسترسی داشته باشند از این رو خیرینی که میخواهند در این طرح های حمایتی و بورسیه دانش آموزان تبریزی سهیم شوند میتوانند جهت هماهنگی با مدیر عامل خیریه نسیم احسان، خانم نوریه فهمی با شماره تلفن 09144118734 تماس بگیرند.