در جلسه‌ای اختصاصی که با حضور مدیرعامل و بانوان شاغل در شرکت برگزار شد به مناسبت گرامیداشت روز زن، از همکاران خانم حاضر در دفتر مرکزی شرکت کیمیاپرور ، تجليل به عمل آمد.

در این جلسه مدیریت محترم عامل مجموعه، آقای رضا فهمی ضمن عرض تبریک به مناسبت روز زن، به گوشه‌ای از توانمندی‌های بانوان شاغل در مجموعه پرداخت و عنوان کرد: “بخشی از اتفاقات خوبی که امروز در مجموعه کیمیاپرور شاهد آن هستیم مرهون زحمات شما بانوان شاغل در شرکت است. همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های شما در جهت توسعه اهداف و برنامه‌های شرکت کیمیاپرور بوده و هستیم و بر آنیم که با توجه به حجم گسترده فعالیت‌ها، با برگزاری چنین جلساتی، حضور شما را ارج نهاده تا بتوانیم از زحمات و تلاش‌های شما قداردانی کنیم.” در ادامه جلسه آقای فهمی از تمام بانوان حاضر در جلسه خواستند تا تک به تک در مورد دغدغه ها، مسایل شان در محیط شرکت و جامعه صحبت کنند.

آقای فهمی با اشاره به جایگاه زنان به عنوان یکی از نقش های برجسته و تاثیرگذار در سلامت روح و روان خانواده و جامعه افزود: “بانوان در محیط کار از نگاه‌های دقیق و متعهدانه‌ای برخوردار هستند و وظایفی که بر عهده‌ی آن‌ها گذاشته می‌شود با احساس مسئولیت بسیاری به سرانجام می‌رسانند. ” در انتهای جلسه درخصوص اهمیت نقش زنان در خانواده و لزوم حفظ سلامت روان آن‌ها در محیط کار بحث شد.

در پایان مدیر عامل شرکت، با اهدای گل و هدیه از زحمات و تلاش اثرگذار بانوان شاغل در این مجموعه قدردانی کردند.