به مناسبت آغاز سال جدید و به رسم هر ساله ، آیین گردهمایی پرسنل شرکت کیمیاپرور چرخه تولید مرغ در محل رزیدانس اختصاصی این مجموعه برپا شد. این مراسم که به پاس قدردانی از زحمات یکساله همکاران ترتیب داده شده بود ، با حضور مدیران و سهام داران و کارکنان این شرکت برگزار گردید.

گردهمایی پایان سال کیمیاپرور

گردهمایی پایان سال 1401 چرخه تولید مرغ کیمیاپرور

جناب آقای فهمی مدیرعامل شرکت کیمیاپرور با حضور در جلسه به سخنرانی پرداختند : ایشان با تبریک سال نو و عید نوروز ، آرزوی سالی پربارتر همراه با شادی جمعی را داشته و فرمودند : در روزهایی که فشارهای اقتصادی بر کسب و کارهایمان افزایش یافته، همه ما را به دنبال یافتن راه حل هایی برای بهبود وضع اقتصادیمان وا داشته است، ما از همکارانمان که برای این اهداف ،بی وقفه تلاش کرده اند و با کوششهای خود راه را برای توسعه و بهبود شرایط شرکت فراهم کرده اند، قدردانی میکنیم و از این فرصتها برای هم افزایی دانش و تجربیاتمان استفاده خواهیم کرد.

ایشان در ادامه مهمترین برنامه های استراتژیک شرکت برای سال آینده و راه کارهای حرکت رو به رشد را ارائه نمودند و ابراز امیدواری کردند تا در سال آینده با راه اندازی و بهره برداری از کشتارگاه صنعتی و تکمیل چرخه تولید مرغ ، شاهد بهبود خدمت رسانی به هم میهنان عزیز خواهیم شد.

در این مراسم که به شکلی ساده ولی گرم و صمیمی برگزار شد، همکاران به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداخته و از آخرین موفقیت های حاصله در هر بخش گزارشی ارائه نمودند.